torsdag 3. mars 2011

Liten vri på staffeli kort : Utfordring hos Bearly mine # 5, Sukkersøtt # 114, Wild Orchids # 18

Lærte meg en ny vri på staffeli kort av Janne, og i samtale med Berit C fant vi ut at den kunne varieres på nok en måte. Som vist her

Motivet er fra Pretty Vintage , Mønsterpapir fra Bearly Mine, store roser, halvperler og blonde fra Kort & Godt, 2 MS edge punchers, Punch Bunch 'bregne', bånd fra Cropstop, QK hjørne, 2 forskjellige spellbinders, roser fra Wild Orchids crafts

I've been taught a new variation of the Easel Card....

Motif is from Pretty Vintage..., Patterned paper from Bearly Mine, pink roses, halfpearls and lace is from K&G, 2 MS edge punchers, Punch Bunch 'leaf', ribbon from Cropstop, QK corner, 2 different spellbinders, roses from Wildorchidscrafts

I submitt this card to these challenges:

Bearly-Mine : Challenge #5.......Birthday card..

Sukkersøtt : Utfordring # 114 Bruk en punch eller flere

Wild Orchids Challenges : # 18 – Anything Goes

10 kommentarer:

Knerten sa...

Å, så vakkert, Marianne !

May-Bente sa...

Å kjære deg dette var lekkert. Utrolig lekkert pyntet, samt en herlig vri på staffeli-kortet.
WOW!!!

Klem fra meg:))

Yvonne sa...

Nyyydelig! Så utrolig lekre og delikate farger! Og alt sammen flott satt sammen!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Astrid sa...

Sååå nydelig dette var Marianne!!
Flott oppsett, lekre detaljer og pynt....aldeles nydelig:-))

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt. Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Doreen sa...

What a gorgeous card.Thanks for sharing with us at Bearly Mine.xxx

Bella´s Bastelecke sa...

Wow your card is fabulous!
Love your gorgeous colors and such pretty papers and detail!
So happy that you have joined us at Bearly Mine.....

Hugs
Judith

Crafteezee sa...

Wow, I am so in love with vintage cards at the moment and this is gorgeous. Love everything about it. Thanks for joining us at Bearly Mine. Hugs Tracy x

Lissie sa...

Praktfullt!
Så mye nydelig du har laget siden sist jeg var innom!

tiggertastic sa...

this is such a special card which would be kept forever - amazing

Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

Designing for:
Crafty Purple Frog , Creative Card Crew ,Bearly Mine Designs and Kenny K

Ellen sa...

Hei!:)
Såå bra jeg kom over at du vant..eller ble en Top hos Bearly-Mine, for da kom jeg jo til bloggen din:). Og her var det utrooolig masse flott inspirasjon og lekkert å se på!!:)
Legger meg til som følger jeg:)
Og gratulerer!!

Klem, Ellen