søndag 4. januar 2009

Endelig noen bilder fra det nye hobbyrommet / My new playroom




Har jeg det ikke fint ?? Rommet er til og med ryddig selv om jeg har produsert årets første kort. Har dessuten PC'en rett bak meg, og det er et flott hjelpemiddel og. Selvsagt gjenstår det masse arbeid med sortering / plassering av ting og tang. Men jeg er foreløbig veldig fornøyd med sånn det er blitt

Alle hyllene under skråveggen står på hjul, og kan lett trekkes frem i rommet.

Here's my new room: with a window !!! and a nice view of the airport and the sea .C But I need to clean the window before I can show you *lol*) I still need to work on where to keep what, but I'm getting there, The 3  shelves / cabinets  under the 'tilted wall ' are on wheels and can be moved around..... 

7 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Åhh, så fint det ble!! Du er jammen meg heldig som har så stort
hobbyrom, bare for deg :)

klem, Gry-Heidi

Louise sa...

KNALL FINT,Marianne :-D Jeg ble helt misunt..men kanskje jeg får komme på besøk til deg i hobbyrommet?!

Marianne sa...

Tusen takk for hyggelig kommentarer til dere begge to...

Åpen dør her, og god plass for 2 uten å måtte snu om på for mye...

Bilde av utsikten kommer og : Må bare få pussa vinduet før jeg kan ta det ( *ler * men burde vel være flau --)

Sivic sa...

Nydelig, her kommer du til å stortrives : )

Lissie sa...

Kjempeflott og koselig!

Beata Ewa sa...

Flott, lyst, romslig og RYDDIG!!! Du verden, for et flott rom har du fått deg!!!

Iren sa...

Du å du så flott du har fått det på det nye hobbyrommet ditt Marianne, blir ganske så misunnelig *lol*

Klem