søndag 22. august 2010

Jeg har fått / I've got 'pay it forward'


Denne pakken fikk jeg av Sivic : Jeg så innlegget hennes om  "pay it forward"  og var heldig med at jeg var en av de tre første som meldte meg på.Nå er det min tur til å sende ut tre pakker til noen nye, og da kan du være en av de heldige.Ønsker du å delta må du skrive en kommentar til dette innlegget og legge deg til som følger av bloggen min , hvis du ikke allerede er fra før av da : ).  

I got this gift from Sivic. I was one of the 3 first to comment on her 'pay it forward'. Now it's my turn to send a gift to three others. If you are interested in competing to be  one of them, then  there are two things you need to do : Write a comment to this, and become a follower of my blog . 

1 kommentar:

Turid sa...

Så kjempenydelig pakke - her var det mye flott!!!
Ellers önsker jeg deg en kjempefin dag vennen min::)
Klemmer fra Turid