onsdag 15. oktober 2008

Utfordring # 11 på sukkersøtt / weekly challenge


Her er mitt bidrag til sukkersøtt # 11 Jeg har tørrembossa en sirkel med plast ( fra  en emballasje) med CB's snøkrystall embosser, og for å lime den fast brukt jeg dobbelt-sidig tape som jeg etterpå strødde glitter og la ett lag glitterglue oppå. Alle de løse snøkrystallene er og fra CB -- også med glitterglue på- , teksten fra KH.  De små 'halv-perlene' er fra Liz craft

I've embossed a circle of acetat that's placed on top of the coloured paper. I used doublesided tape to fix it to the backgroundpaper, and added glitter and glitterglue as a top layer on the tape. All the 'loose' snowcrystals are also from CB's collection, and the text says Merry Christmas

5 kommentarer:

annes paperfun sa...

Ååå det var et nydelig julekort!!! Og så nydelig blåfarge! Kjempeflott løsning på skissen.
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Solveig sa...

Dette er jo bare lekkert!!

Hanne sa...

Åh, så lekkert kort! Og den idéen med dobbeltsidig tape osv noteres straks ned, det var virkelig så smart!!! Nydelige farger, virkelig flott...

Ha en fin dag!
Sukkersøt klem :)

Turid sa...

Kjempefint og stilig!! Det falt meg i smaken (men så er det jo blått og...)

Maya sa...

Knall flott kort du laget etter skissen!!
Nyydelige farger og detaljer :)

Takk for att du er med,
klem fra Maya.