tirsdag 27. januar 2009

Konvoluttkort / Envelope card




endelig kommer jeg så langt at jeg får tid til dette og...

Jeg delte kortet på midten sån at det liksom ble 2 konvolutter : deretter 'föra' jeg det inni med bazzill, festa magneter som lukemekanisme mellom lagene ,sydde rundt og pynta. Innside-bildet  ble veldig gul for det er tatt med blitz, men detgir vel et lite inntrykk allikevel. På baksiden av kortet inni er det plass til personlig hilsen. Jeg skal og skrive navnet til gratulanten under 'Til jubilanten' teksten, og alderen over....

I divided the finished envelope in 2, so that I got 2 envelopes.. Then I lined the inside with bazzilli, hid magnests  ( to close the card ) between these layers, sowed around the edges, and decorated it.  The photo of the inside of the card turned out yellow because I took the photo inside the house, but I hope it gives you an idea nevetheless.  

9 kommentarer:

Turid sa...

Denne var stilig!!!

Så koselig å "se" deg igjen da Marianne, begynte nesten å bli urolig jeg...

Ha en fortsatt fin dag og uke :)

Bamseklem fra meg

Iren sa...

For et lekkert konvolutt kort Marianne!!! Jeg har også fått prøvd meg på det idag ;o)

Ha en fin dag!

Knib

Sivic sa...

Lekkert !!

Gunn Marit sa...

Åå så lekkert Marianne!!
PS har en fotoutfordring til deg i bloggen min!!!

Vicki sa...

This card is gorgeous, Marianne!

Louise sa...

FFlott kort, Marianne.

det ligger noe til deg i bloggen min ;-D

Lissie sa...

Jeg har en utfordring til deg i bloggen min!

Nina sa...

Lekkert konvoluttkort!
Ha en fin helg.
Nina:)

Bibbi sa...

Så mye lekkert du har i bloggen din!!