onsdag 26. august 2009

Omrokkeringer på hobbyrommet / new details in the hobbyroom




Fordi det ble så lett rotete, hadde jeg en skikkelig sjau på hobbyrommet igår - godthjulpet av IKEA. Måtte få ordna det sånn at jeg fikk jobba uten at alt lå oppå hverandre, at jeg 'ser' hva jeg har av utstyr,  og sånn at rosene fikk komme til sin rett *hihi*

I've had to redesign my room slightly so that I easier could find the stuff, and have room enough to work without getting overwhelmed, as well as that the roses didn't get burried in the mess - but were allowed to be seen in all their beauty ...

2 kommentarer:

May-Bente sa...

Jøss så flink du er.... rydder.
Hos meg må jeg sparke meg vei.
Det er rot alle veier.

Klem:))

Eva-Lena sa...

Så fint hobbyrom du har, det ønsker jeg meg også. Så mye enklere å ha en egen plass å jobbe på.