søndag 4. oktober 2009

Hekta på roser / crazy about roses


Omtrent så mange roser har jeg fått pynta med hjemme hver uke de siste månedene,og kortene mine bærer og preg av det. Kortene er laga for å bli solgt i ett rosegartneri. Alle rosebildene er mine egne foto's

The last few months I've been able to decorate my home with this amount of roses on a weeekly basis. Even my cards gets affected by them. The cards are made to be sold at a nursery selling roses only. All the  photos of the roses are my own.


Dette er et z-kort: jeg har brukt spllbinders på rosemotivet, og CB hjørne fra 'Vintage set', bånd og mulberry roser, glitterglue.

This is a z-card : I've used spellbinders to cut the rose -motif, and the corners are from CB's 'vintage set' , glitterglue


Et z-kort til: MS punch langs kort-kanten, spellbinders til rosemotiv, 'daisy' blad fra BossKUt, hjerte i hjørnet fra QK,  pyntebånd og mulberry roser og knupper, glitterglue

Another z-card : I have used MS border punch, spellbinders for the rose, 'daisy leaf' from BossKUt, heart in corner from QK, ribbon, mulberry roses and buds, glitterglue


På dette kortet har jeg laga 2 border med MS Doily punch, brukt en blanding av spellbinders and QK cc på rosen og rundt, 'daisy' blad fra BOssKut,   CB hjørne fra 'Vintage set', bånd,  mulberry roser og knupper , krylon penn av sølv rundt kantene,  glitterglue.

ON this card I've used 2 layers of borders using MS Doily punch, used a combination of spellbinders and CC from QK, the corners are from CB's 'vintage set' , BossKut 'daisy leaf', mulberry roses and buds, crylon pen to cover the big panels, glitterglue

5 kommentarer:

Lissie sa...

Nydelige kort og flotte bilder! Ha en god søndag videre!

Solveig sa...

Så flotte rosekort!!

Ha en fin søndag!

Turid sa...

Kjære vakre vene Marianne - helt underbare rosekort!!!
Kjenner nesten lukten hit jeg:)

Ser for meg huset ditt med roser i alle rom - forstår at du nyter!!!

Ha en flott søndag vennen,
med nytt kallenavn - *ROSEN*

Klemmer i masser fra meg

May-Bente sa...

Vanvittig flotte!!!
Skal si du er god til å ta bilder:=)

Klem:))

Sivic sa...

Nydelige rosekort!!!