lørdag 28. august 2010

Jeg er fortsatt svak for PB motiv / I still have a very soft spot for motifs from PB


og derfor så ble det kombinert med dilla på blomster i DT bidrag på Anonyme Scrappere 

Jepp, min nyhet i den forbindelse er at jeg har vært så heldig å få være med i DT temaet der, og jeg håper vi skal få til mye artig i månedene som kommer 

, and on this card I combined it with my love of flowers. The card was used as a DT card on Anonyme Scrappere . And yes, I was so lucky that I got accepted on that DT team.

5 kommentarer:

Turid sa...

Må först få gratulere deg som DT - så kjekt og så fortjent!!!

Förste kortet ble jo lekkert - og så stilig kombinasjon (takk for tipset, det finns noen BP hos meg meg)
og hvilken herlig blomsterbukett:)

Fortsatt god helg Marianne,
her har vi fått höststorm, den bruker komme fra vest, håper den håller i seg og blåser litt inspirasjon inn i huset også:)

Klemmer fra Turid

Connie sa...

Så nydelig kort.

Du har en utrolig fin blogg med masse inspirasjon, hit vil jeg tilbake.
Legger meg til hos deg.

ha en fin søndag.
Hilsen fra Connie

Trine Lise sa...

Kjempe flott kort Marianne!
Håper du/dere har en fin søndag.
Klem

May-Bente sa...

Gratulerer som DT!!

Kortet ditt var virkelig lekkert!
Herlig design!!

Klem fra meg:))

Sivic sa...

Gratulerer som DT Marianne!!
De er heldige som fikk deg på laget!!