torsdag 14. oktober 2010

sweet stampinn challenge / Bunnie Zoes' s crafts / Truly scrumptious


Utgansgpunktet var en skisse fra 'Truly scrumptious'. Igjen har jeg brukt et bilde fra Lunagirls, teksten er fra Papirloftet, pyntepairene er fra Bohenmia, blomster fra WOC og K&G, blonde, 'diamanter & hjerter er og fra K&G, 

I used the skectch from Truly scrumptious, and again I've used a photo from Lunagirls, patterned paper is Bohemia, flowers from WOC 's and K&G. Lace, diamonds, and hearts are from K&G

I'M submitting this card to the following challenges : 

sweet stampinn challenge  :'Diamonds are a girl's best friend'

Bunnie Zoes' s crafts :  Challenge 5 - Autumn Love

Truly scrumptious : challenge-43

12 kommentarer:

Ragnhild sa...

For et herlig kort Marianne! :)
Nydelig med lekkre detaljer.
Klem fra Ragmhild! :)

May-Bente sa...

Et herlig kort Marianne!
Elsker pynten din nok en gang...dette kan du!!

God helg, klem fra meg:))

Connie sa...

Åååå så lekkert kort du har laget.
Nydelig pyntet.
Ha en fin helg.

Turid sa...

Ikke så mye å si Marianne...
bare at kortet er superlekkert!!!

(mmm du har så rett, produksjonstopp kan man kalle det hos meg ja, luften gikk ut:)

Ha en fin dag vennen, og koselig helg:)
Klemmer, Turid

Heather sa...

Fabulous card - I love the vintage look, wonderful distressing, beautiful image and your details are simply beautiful.
Thanks so much for playing along with us at Truly Scrumptious.
hugs Heather xx

Lissie sa...

Så nydelig kort! Herlige farger som gir meg gode minner fra 70-tallet!

ha en god helg!
Klem

Anne sa...

Jeg må bare si som de andre: Absolutt NYDELIG!

Gunn`s Kort sa...

Så nydelig!! Fine farger og flott pyntet!

Trine Lise sa...

Helt fantastisk. Du har helt klart riktig hobby Marianne. Ha en flott helg! -klem-

Lissie sa...

Jeg har noe til deg i bloggen min. http://lissiedesign.blogspot.com/2010/10/cherry-on-top-award.html

Ha en god kveld!
klem

Michele Roos sa...

Such a gorgeous card Marianne. Love the papers you've used and the details also. Thanks for joining us this week at TS. Hugs Michele x

Guri sa...

NYDELIG!! Så flotte fargar du har brukt.